پرسپولیس زلزله


مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، حضور گسترده خانواده بزرگ پرسپولیس در راهپیمایی شکوهمند یوم ا... 22 بهمن را نشان تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و پاسداری از خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی دانسته و اعلام کرد؛ پیشکسوتان، ورزشکاران و هواداران باشگاه میلیونی پرسپولیس همچون سال‌های گذشته دوشادوش مردم در این گردهمایی تاریخی شرکت کرده و با حضور خود، استکبار جهانی را مأیوس خواهند کرد.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در فراخوان محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آمده است؛ پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) سرفصل تازه‌ای برای تاریخ معاصر بشریت بود که با گذشت سال‌ها و درایت مقام معظم رهبری هنوز فتح بابی برای بیداری اسلامی و استکبار ستیزی در سراسر کره زمین است.

مردم خوب ایران وارث این نعمت الهی هستند و همواره قدردان آن بوده‌اند. مردم غیرتمند، فداکار و دلاور ایران در تمام این سال‌ها ابتدا با رهبری معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه‌ای (مدظله العالی) از ایران عزیز و انقلاب اسلامی خود حفظ و حراست کرده‌اند و هر بار که تهدیدها بیشتر شده است با حضور افزون‌تر در صحنه‌ها، امیدهای دشمنان این مرز و بوم و توسعه ایران اسلامی را به یأس بدل کرده و آنها را در جای خود نشانده‌اند.

اکنون وقت آن است که صحنه آزمونی دیگر را با حضور حماسی خود، لبریز از شور و شعور کنیم. در این بین خانواده بزرگ پرسپولیس اعم از مدیران، پیشکسوتان، ورزشکاران و هواداران میلیونی هم قطعا همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن در صفوف به هم پیوسته ملت شهیدپرور و حماسه آفرین ایران، حضور به هم رسانده و با مشت های گره کرده خود استکبار جهانی را مأیوس خواهند کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: